B2C internet prodaja (Business-to-Consumer prodaja) se odnosi na poslovnu transakciju u kojoj tvrtka prodaje proizvode ili usluge direktno krajnjim korisnicima. Ova vrsta prodaje se razlikuje od B2B prodaje (Business-to-Business prodaje) u kojoj firma prodaje proizvode ili usluge drugim firmama.

B2C prodaja se često odnosi na maloprodaju, gdje firma prodaje proizvode ili usluge  direktno potrošačima. Potrošači u ovom slučaju kupuju proizvode za ličnu upotrebu, a ne za poslovnu upotrebu. B2C prodaja se odvija u različitim kanalima prodaje, uključujući prodaju u trgovinama, online prodaju, telemarketing, direktnu prodaju itd.

U B2C prodaji, firme se fokusiraju na stvaranje pozitivnog iskustva kupovine za krajnjeg korisnika. Ovo uključuje pružanje kvalitetnih proizvoda i usluga, osiguravanje lakoće korištenja internet  stranice ili aplikacije za kupovinu, pružanje brze dostave, te pružanje kvalitetne korisničke podrške i povrata novca u slučaju potrebe.

U današnjem digitalnom svetu, online prodaja je postala sve popularnija u B2C prodaji. Online prodaja omogućuje firmama da dosegnu velik broj kupaca širom sveta, bez obzira na njihovu lokaciju. To takođe omogućuje firmama da nude širok spektar proizvoda i usluga, te korisnicima omogućuje jednostavno i brzo uspoređivanje cena i karakteristika proizvoda iz različitih prodajnih mesta.

Međutim, B2C prodaja ima i neke izazove. Kupci u ovoj vrsti prodaje često su osetljiviji na cenu i imaju velika očekivanja u pogledu kvaliteta proizvoda i usluga. Stoga firme moraju biti u mogućnosti pružiti kvalitetne proizvode i usluge, ali i održavati konkurentne cene.

U zaključku, B2C prodaja je ključna za mnoge firme koje prodaju proizvode i usluge direktno potrošačima. Uspeh u ovoj vrsti prodaje zavisi od pružanja kvalitetnih proizvoda i usluga, pružanju pozitivnog iskustva kupovine, te održavanju konkurentnih cena.