Mnogi naši klijenti nam kažu da žele blog, odeljak sa vestima ili oboje na svom web sajtu. Uobičajeno je da se mnogi odluče za blog samo zato što je „blog“ popularna reč, ali je važno znati razliku između njih i koji je izbor pravi za njihovu kompaniju i koji će izbor imati najbolji uticaj.

Odeljak Vesti na vašem sajtu treba da bude činjenična vremenska linija vaše kompanije. Ovde najavljujete informacije koje su veoma specifične za vašu kompaniju, kao što su nova zapošljavanja, predstojeći događaji ili promene u ponudi usluga ili proizvoda. Svoj odeljak sa vestima možete zamisliti kao oblast za saopštenja za štampu. Samo budite sigurni da svoju kompaniju predstavite onako kako želite da ljudi misle o vama: vaš brend.

Na primer:

  • Najavite nove proizvode, usluge ili ponude
  • Najavite nedavna dostignuća ili nagrade
  • Najavite predstojeće događaje

Blog služi kao prostor za diskusiju o relevantnim temama za vašu industriju, a ne samo za vašu kompaniju. Ova oblast vašeg sajta vam omogućava da budete vodeći u svojoj industriji i uvek treba da podstiče otvoreni dijalog i integraciju na društvenim platformama.
Blogovanje vam omogućava da delite svoja razmišljanja, mišljenja i kritike o mnoštvu tema, samo se pobrinite da bude zanimljivo i relevantno.

Na primer:

  • Informativno – naučite kako (lako je) da koristite svoj proizvod
  • Uredništvo – ponudite mišljenja i kritike o temama koje se odnose na vašu industriju
  • Promotivni – najavite predstojeće rasprodaje, akcije ili takmičenja

Zapamtite svoju publiku i svoju tačku gledišta. Vaš odeljak Vesti će generalno biti zvaničniji, a vaš blog bi trebalo da ima ličniji ton.
Iako se često očekuje da se objavi autor posta na blogu, to nije neophodno za post u vestima. Pored toga, dok bi blogovanje uvek trebalo da dozvoljava diskusiju kroz komentare, odeljak Vesti to obično ne dozvoljava.

Nadamo se da ovo razjašnjava razliku između bloga i vesti, ali postoji jedna veoma važna stvar koju treba imati na umu: morate ih stalno ažurirati.
Samo posedovanje bloga ili stranice sa vestima ne znači da se isplati, a ako ih ne održavate svežim, to zapravo može poslati negativnu poruku. Neprestano objavljivanje blogova ili vesti drži vašu kompaniju na umu i potvrđuje da je vaša kompanija uvek u toku.
I ne samo to, njegovo održavanje ima značajan uticaj na optimizaciju  pretraživača!