Kada postavite oglas na Googlu, očekujete da će se on prikazati korisnicima koji pretražuju relevantne ključne reči i fraze. Međutim, može se dogoditi da ne vidite svoj oglas na Googlu, čak i kada je aktivan. Postoji nekoliko razloga zašto se to može dogoditi, a u ovom članku ćemo razmotriti najčešće uzroke i kako ih rešiti.

  1. Ograničenja geografskog područja Jedan od najčešćih razloga zbog kojih ne vidite svoj oglas na Googlu je ograničenje geografskog područja. Ako ste postavili oglas na Google AdWords-u, a vaša lokacija nije obuhvaćena tom kampanjom, vaš oglas se neće prikazivati. To se može dogoditi ako ste postavili ograničenje na određeno područje, a vaša lokacija nije uključena u to područje.

Rešenje: Proverite svoje postavke kampanje i osigurajte da su vaša željena područja uključena u kampanju.

  1. Previsoka ili premala cena po kliku Google AdWords koristi sistem aukcija kako bi odredio koji će se oglas prikazati korisnicima. Ako je vaša ponuda preniska, vaš se oglas možda neće prikazati u vrhu pretraživanja. S druge strane, ako je vaša ponuda previsoka, možda nećete videti svoj oglas jer će drugi oglašivači ponuditi više za istu ključnu riječ.

Rešenje: Pokušajte prilagoditi cenu po kliku i pronaći ravnotežu između visine ponude i proračuna kampanje.

  1. Vreme objavljivanja oglasa Još jedan razlog zbog kojeg ne vidite svoj oglas na Googlu može biti vreme objavljivanja. Možda ste postavili oglas za određeno vreme, a trenutno nije aktivan. Takođe, vaš oglas možda nije postavljen za pravo vreme dana, nedelje ili meseca.

Rešenje: Proverite datume i vremena objavljivanja oglasa u svojim postavkama kampanje.

  1. Neodobren oglas Ako vaš oglas nije odobren od strane Googla, nećete ga videti u rezultatima pretraživanja. Googl ima stroge smernice za oglašavanje i može odbiti oglase koji krše pravila.

Rešenje: Pregledajte smernice za oglašavanje Googlea i proverite jesu li vaši oglasi u skladu s njima.